lördag 24 mars 2007

Ride the waves to their demise

Saker som försvunnit spårlöst i lägenheten:
Heterosexualitetens historia av Pia Laskar
Fatale av Jean-Patrick Manchette
1 st fickminne 1GB
1 st svart tajt T-shirt

Inköp:
PUMA Flowing Man Eau de Toilette Natural Spray 30 ml 119:-
Coop X-tra Engångsrakhyvlar Dubbla blad 10 st 18:90

Idoler man skulle kunna ligga med:
Idol-Darin
Idol-Sebastian
Idol-Johan

Jag vill gärna vidga min horisont när jag så kan och jag gjorde som han föreslog, slök den helt och hållet och bet av den i ett nafs.
När jag gjorde det flämtade den ivriga jönsen än värre så han närapå svimmade och jag, som var både förvånad över hans hänförelse och äcklad av den sega saken som fyllde min mun, spottade ut det jag inte hade ätit och gav det till en av hundarna.


hey willpower - Magic Window



Inga kommentarer: