onsdag 28 mars 2007

Wrong meeting

Det är en morgon och jag vaknar, min hud är
full av spricksår. Jag kan inte röra mig i sängen.

Kom igen då, kom då din lilla fitta, kom då
slår in
näsben
i isen, kom då, benen ur isen, skvätter om köttet, slask min hand
plöjer upp, din lilla fitta, titta inte
på mig

Med högerhanden, snabbt, jag krossar spegel-
glaset. Fingerhuden splittras upp i stjärnor.

Lämnar kvar, petar in bomull, översköljd
av etanol, djupt in i tjocktarmen, för in handen i byxorna, drar i
förhuden, min näve far upp och ner, huggande mot underlivet,
självmördaren tar på mig.

Alla kullar, håligheter täcks av strån.

ett huvud
spikpistol

Jag rensar varje hålighet och kulle.

pappa har aldrig

spottat på mig,

han spottar på

pennudden
för statistik

över

mig


Electrelane - Cut and run



Inga kommentarer: