måndag 9 juli 2007

9/7

Undrar just om H lyckades få barn 070707, snyggare personnummer än mitt, åtta dagar tills jag fyller tusen.
Little children var annars en fin rackarns film. Fick mig att rota fram Madame Bovary ur hyllan, hoppas det är värt besväret.
Fredags: Lyckades komma näst sist på Laserdome i år igen.
På semestern (fyra veckor betald oh my god) ska jag läsa Stieg Larsson som en äkta svensk semesterfirare.
Och varför ska det vara så svårt att hitta Basutbudet?


Basutbudet feat. Mapei - Finns det plats för en neger (Profondo J Morten Maskin Vulgo RMX)
Jag vet redan vem du är / jag vet redan vad du heter / vad jag vill veta nu är vad du tar i centimeter / finns det plats för en neger?



1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev ett annat datum: 070714. den där med bara sjuor är nån kristen grej. sådeså.

ska du till NY?!