lördag 14 juli 2007

Vadå Arvika?

Imorgon ska bröderna överraskas med skinka till födelsedagssmörgåsen. Kanske passar på att dissa Fi! också för den där äkta brödrasammanhållningen. Ge mig en hink.

Ring mig på mobilen. Jag har Hey Willpower som ringsignal i min nya lur.
Best of Mina Ord från den gamla: Carmen, cigg, Björngårdsgatan, bög, avskedsfest, busskort, Debaser, Edenbögen, Dieselverkstan, disco, flata, Elenette, flöjtpop, Fjong, försmäktar, fucking, euforisk, hångla, hardcore, hiphop, glögg, Inflyttningsfest, hundring, hursomhelst, labil, Kägelbanan, Japp, läppstift, jävlar, Knåpa, knasboll, knäsvag, knulla, kuken, Juvelen, nagel, Nalen, namnsdagen, mascara, Mariatorget, närsomhelst, Njä, Oops, Orminge, pingla, rings, pingst, sinnessjukdom, shoppat, plång, skit, snagg, smocka, Popaganda, Sorry, portkod, Soulseek, runka, russin, Qx, vego, vetja, Vicki, vinare, tja, vodka, usch, tvätten, Yeah.

Random favoritcitat ur sista Superklubben: Sex timmars arbetsdag visade sig vara det bästa kommunisterna hittat på sen proggen.

Minns ni Kniven i hjärtat, fortsättningen på Hammarkullen och Den förste zigenaren i rymden? Minns ni Sabina, Miriam, Luisa samt Baskettjejerna? Hittade soundtracket på Punkt Medis.
Hon e avundsjuk



1 kommentar:

katrin sa...

Och missa inte: www.superklubben.com