måndag 26 november 2007

800 grader

Saker som försvunnit i lägenheten #2
Min Voodoo Queens-skiva
Tiina Rosenbergs Besvärliga människor

Mer än jag gillar bögar gillar jag egentligen sådant bögar gillar. Jag har alltid tyckt att utanförskap är attraktivt. Jag älskar den äldre gaykulturens glamourösa dekadens, bitska jargong och lek med könsidentiteter. I dag har jag svårt att uppskatta en låt, film eller bok som inte anspelar på homosexualitet. Heterosexuell kärlek är rolig i verkligheten, men inte att titta på eller läsa om.

Arbetaren säger Organisering botar klimatångesten, men frågan är om organisering botar klimatet, jag tror inte det, jag tror att vi är fucked.

Brevbäraren lägger grannens brev från Onkologiska enheten på Karolinska i vår brevlåda. Bad brevbärare!

Plug - Drum 'n' Bass for papa



Inga kommentarer: