måndag 7 januari 2008

Alla flickor utom jag

På framsidan av Se&Hör:
Linda Bengtzing har tröttnat på killar
JAG ÄR KÄR I EN TJEJ


Inne i tidningen: Tjejen är en häst

Vinterkläder jag tappat:
Vita fingervantar med svarta stjärnor
Mössa

One of these days kommer jag råka beställa en Mr Bean-meny på McDonald's och det kommer vara så roligt så roligt.

Imorgon ska jag donera SAOL13-dubbletten till kräket som är rankad 119 på Betapet. Som om hen skulle behöva den!

Jenny Wilson - Balcony smoker



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men - du kan ju inte köpa Se&Hör. Jag såg två löpsedlar idag. Den ena var typ Se&Hör - den andra typ HÄNT NU eller något sånt.

På den ena stod det typ: Bonden Anders: Det blir inget bröllop!

På den andra stod det: Bonden Anders har äntligen friat!

Vem ska man tro på? - INGEN!
De där tidningarna är för folk som gillar att bli lurade. Lättlurade och lättroade människor.

Pappa är flata sa...

behöver jag säga att jag läste den i ett väntrum?

Anonym sa...

Haha, jag förstod det. Det var bara en skämtpik.